Thursday, January 18, 2007

رسالة الي بلوجي العظيم

بسم الله الرحمن الرحيم
...... /الي بلوجي العزيز
بعد السلام والتحية وكيف الاحوال وطيبون والذي منه
ازيك ؟؟ ..... حقيقي يقطعني ريلي ريلي يقطعني اتاخرت عليك وعلي الناس اللي بتعدي هنا كتييير لدرجة ان الناس افتكرتني مت ولا حاجة بس نعمل ايه بقي في الدنيا ومشاغلها
المهم اني اخدت الاجاااااااااااااااااااااازة خلااااااااااااااص وحافضي ... اه احتمال اسافر بس لسه ادينا بنطلع قرارات وبندعبس في موضوع السفر ده
علي العموم انا بس حبيت اقولك انك وحشتني.... احنا مهما كان برضه عشرة عمر وانت عارف العشرة متهونش غير علي الناس الوحشين
انا الحمد لله اخباري كويسة والامتحانات زفت والحمد لله .... متستغربش لو سقطت او طلعت بمادتين او حتي نجحت الكلام ده كله متوقف علي احساسات ومشاعير الدكتور تجاه ورقتي
يلا خير خير ان شاء الله يبقي كله تمام وزي الفل انا متفائلة خييير لابعد الحدود
انا بس كنت عايزة اقولك كده واصبح عليك واعتذرلك واعتذر لكل اللي عدي من هنا ولاقاني مش باشقر عليه
يلا اروح انا بقي في اي حتة وحتشوفني ان شاء الله كل شوية
سلام
مع حبي
سوسكا اسم الشهرة سمسمة وصمصم والدلع سوكا وبيندهولي ساعات سمية

لطعته المضروبة سوكــا حوالي الساعة 10:13 AM 4 ناس عبرتني وعلقت




الاقصى