Sunday, January 21, 2007

عالسريع

قرار
حاسافر اسوان بعد اقل من 5 ساعات
وبكده بتكون الاجازة اتضربت وكل مشاريعي ومشاويري وتخطيطاتي للاجازة اللي كنت محضراها ادمرت وتقلصت الي فسحة في اسوان ورؤية صحابي هناك بس
مننكرش انها حاجة حلوة ... حد لاقي
ونظرا لان الواحد معهوش رصيد زي العادة
وهنا محدش حيحاسبه علي اللي حيقوله
عالسريع sms قلت قبل ما امشي اسيب
واهو ابو بلاش كتر منه
ماما
مرسي كتييييييييييير بجد ....وبرضه ربنا يكون في عونك انك مستحملاني
مروة اختي
زقططي يابت حاوريكي الاماكن اللي بحكيلك عليها
محمد اخويا
ابسط ياعم حتقعد عالكمبيوتر لما تقول يابس لا حد حيقولك ورايا مشروع ولا انا مقعدتش والله حتوحشني خناقتنا الاسبوعين دول
ايات
كان نفسي اشوفك وكنت ناوية اعملك بروجرام فسح تحفة لو جيتي اسكندرية بس يلا مفيش نصيب المرة دي ان شاء الله المرة الجاية
سلمي
اصلي الفقري فقري يعني حنقول ايه كان نفسي بجد يابت لما تيجي اليومين دول اسكندرية افسحك واروشك بدل القعدة في البيت عند اهلك
سارة
انتي عارفة اني باعتبرك في مقام بنتي وعلي الرغم اني زهقت منك بس برضه حتوحشيني يامضروووووووووووبة اياك تنسي تسلمي ماكيتي ومتنسيش لما تبيضوا الصالة بتاعة القسم تفتكريني وتعتبريني كاني معاكم
زعرر
يخليكي للامة والشعب يارب وتعيشي وتغرقيني في جمايلك
رينو وياسو وملكة
كان نفسي اقابلكم تاني والله بس نعمل ايه قرارات فجائية
نونا
الماكس مش حيطير يااوختشي وفي يوم من الايام حاتعلمه
اسماء
كان نفسي احضر فرح اخواتك ده فرح ولاد د/عصام ياجدعان بس معلش حاحاول اجي بدري واحضر ده اذا كان لسه في ميعاده متغيرش
معرض الكتاب
يارب ارجع والحقك قبل ما تخلص
العيال في اسوان
اخييييييرا بعد سنة ونص حنتجمع في اسوان تاني بجد كلمة مزقططة صغيرة علي احساساتي
علي وحمز ورامي
زملاء الكفاح ... بجد ياعيال كان نفسي تسافروا ونرجع نتلم زي زمان
بلوجي العظيم
ربنا مش رايد اننا نبقي مع بعض ممكن ابقي اشقر عليك من هناك لما افضي
- الي صمصم - فخامتي
ياسلام عليكي يابت ياصمصم وانتي بتخلصي امتحان وبتقرري تسافري والناس لسه مخلصتش احساس راااااااااااااائع
الي كل اللي عدوا علي هذه المنطقة
معلش بقي كان نفسي تلاقوا بلوج ابن ناس وفيه بوستات بقي والذي منه بس نعمل ايه بقي في مشغوليات الحياه
اقابلكم ان شاء الله بعدين

لطعته المضروبة سوكــا حوالي الساعة 4:09 PM 20 ناس عبرتني وعلقت




الاقصى