Saturday, January 20, 2007

عشان محدش يتحجج بحجج واهية


للناس اللي متعرفش او بتتحجج بحجج واهية
وكله كوم والحجج الواهية دي كوم تاني ..ده انا كنت باسمع شوية حجج من الناس اللي مش عايزة تروح تعمل البطاقة
...
بس ايه عجبببببببببب
المهم بناءًا علي الكام مرة اللي رحت فيهم القسم مع صحابي غير المرة اللي انا عملت فيها بتاعتي
...اكتشفت ان الموضوع زي شكة الدبوس مش بياخد 5 دقايق علي بعض
كل ما في الامر
انك بتخد صورة من شهادة ميلادك وبطاقتك الشخصية وتروح القسم اللي انتي تبعه وهناك ادخل واسأل اعمل فين
البطاقة الانتخابية حيقولك المكان في القسم فين بالظبط ... حيدوروا علي اسمك في السجلات وبعدين بتملي ورقة ببياناتك وبيديك ميعاد باستلام البطاقة ورقم عشان تستلمها بيه وبتروح في الميعاد المحدد وتقوله الرقم يديك البطاقة بس وكده حيبقي عندك بطاقة انتخابية

الصورة من مدونة انا اخوان
الصورة دي انا شفتها السنة اللي فاتت في الكلية وكانت عجباني اوي لدرجة اني احتفظت بيها وقلت ابقي انزلها اسكانر.... الدنيا تلف تلف والاقيها عالنت

لطعته المضروبة سوكــا حوالي الساعة 9:11 AM 2 ناس عبرتني وعلقت




الاقصى